Nawet najlepsza strategia, nie wdroży się sama.

Planowanie Strategiczne - szkolenie
Co jest Twoją przewagą konkurencyjną? Czy Twoi pracownicy wiedzą co jest ważne dla firmy? Jak klienci oceniają Twoje produkty, serwis, ludzi?
Z prowadzonych przez nas badań wynika, że rzeczywiste wdrożenie strategii na rynek odbywa się średnio w 20%! Wiele organizacji działa nieefektywnie, bez wewnętrznej synergii. Brak nadrzędnych celów i planów powoduje, że chcemy osiągać coraz lepsze wyniki cały czas robiąc to samo, powielając zeszłoroczne działania. Długotrwały sukces wymaga dwóch rzeczy: dobrego planu strategicznego i jeszcze lepszej, konsekwentnej realizacji. Często mówi się, że ryba psuje się od głowy i to prawda. Jeśli zespół zarządzający nie jest skonsolidowany wokół jednego, wspołnego celu; jeśli pomiędzy dyrektorami dochodzi do konfliktów, a cele działów stawiane są wyżej niż cele firmy; jeśli szef firmy nie określił jasno roli tego zespołu i swoich oczekiwań – wtedy możemy powiedzieć: nawet najlepsza strategia nie wdroży się sama!
Z prowadzonych przez nas badań wynika, że rzeczywiste wdrożenie strategii na rynek odbywa się średnio w 20%! Wiele organizacji działa nieefektywnie, bez wewnętrznej synergii. Brak nadrzędnych celów i planów powoduje, że chcemy osiągać coraz lepsze wyniki cały czas robiąc to samo, powielając zeszłoroczne działania. Długotrwały sukces wymaga dwóch rzeczy: dobrego planu strategicznego i jeszcze lepszej, konsekwentnej realizacji. Często mówi się, że ryba psuje się od głowy i to prawda. Jeśli zespół zarządzający nie jest skonsolidowany wokół jednego, wspołnego celu; jeśli pomiędzy dyrektorami dochodzi do konfliktów, a cele działów stawiane są wyżej niż cele firmy; jeśli szef firmy nie określił jasno roli tego zespołu i swoich oczekiwań – wtedy możemy powiedzieć: nawet najlepsza strategia nie wdroży się sama!
Do kogo warsztat jest skierowany?
Do szefów firm oraz członków zespołów zarządzających.
Cele warsztatu
- Uświadomienie roli planowania długoterminowego
- Podniesienie umiejętności w zakresie analizy biznesowej
- Rozwój umiejętności planowania długoterminowo w oparciu o sprawdzone metody i narzędzia
- Poznanie metod efektywnego wdrażania strategii z jednoczesnym rozwojem współpracy wewnętrznej
Korzyści dla uczestnika
- Każdy uczestnik zbuduje podstawową wersję własnego planu strategicznego
- Otrzyma gotowe narzędzia do planowania i wdrażania strategii – Model Gazelles Verne’a Harnish’a
- W trakcie dyskusji będzie mógł porównać swoje spostrzeżenia z innymi osobami pracującymi na podobnych stanowiskach, w różnych branżach
- Określi plan wdrożenia swojej strategii bazujący na praktycznych i sprawdzonych metodach
- Dowie się jak zbudować efektywny zespół zarządzający